Skip to content

Dla mostów drogowych mozna by przyjac dopuszczalne strzalki ugiecia

2 lata ago

140 words

Natomiast w ustrojach, dla których decydujące jest obciążenie dynamiczne, jak np. w mostach kolejowych oraz belkach podsuwnicowych dla bardzo ciężkich suwnic, dopuszczalne odkształcenia ustroju należałoby ustalić w oparciu o odpowiednie prace naukowe. Dla ustrojów budowlanych proponuje się wielkości dopuszczalnej strzałki ugięcia (dla porównania podano obok odpowiednie wartości wg DIN 4113E oraz dla konstrukcji stalowych wg PN-62/B-03200). Dla mostów drogowych można by przyjąć dopuszczalne strzałki ugięcia. Stiissi proponuje dla belek pełnościennych w budownictwie 1/300 w mostach drogowych 1/400 L. Dla ułatwienia obliczeń podano niżej gotowe wzory do obliczania ugięcia belek pełnościennych swobodnie podpartych . Belka o stałym momencie bezwładności, obciążona ciężarem jednostajnie ; rozłożonym na całej długości. [podobne: meble do sypialni, Wywóz mebli Wrocław, Meble Nowoczesne ]