Skip to content

Budownictwo wczoraj i dzis : 4 powody, dla których firmy architektoniczne powinny brać udział w konkursie na projekt

1 miesiąc ago

815 words

Ta praca była dla Infosys Nagpur w Indiach, naprawdę interesujący konkurs z zaproszeniami do zrobienia zrównoważonego rozwoju biurowego na 30 000 w pustynnym środowisku.
Współpracowaliśmy z doskonałymi zespołowymi inżynierami, w tym z Atelier Ten, Arup i Andropogon.
Nie wygraliśmy, ale założyciel firmy Mr Murtha ( Bill Gates of India ) był pod takim wrażeniem, że obiecał nam, że będziemy razem pracować w przyszłości.
Zdjęcie dzięki uprzejmości CannonDesign Przez dziesięciolecia konkursy architektoniczne były uznawane za świetny sposób dla firm architektonicznych, aby uzyskać ich wielki przełom, lub aby wyrobić sobie markę w typach projektów, w których nie były wcześniej brane pod uwagę.
Jednak konkursy mają swoje minusy: nie zawsze łatwo jest firmom wprowadzić je w ich kulturę.
Konkursy projektowe wymagają czasu, często nie przekładają się na opłacalne godziny pracy i nie zawsze są jasnym sposobem na wzmocnienie bilansu firmy, w wyniku czego w ostatnich latach zaobserwowano pewien luz.
Mimo to architektura zawód ewoluuje, ważne jest, abyśmy nigdy nie stracili z pola widzenia niezwykłej wartości, jaką konkursy projektowe mogą przynieść architektom, firmom i kulturze projektowania.
Niezależnie od ich rodzaju, skali czy struktury, konkursy projektowe są kluczowymi możliwościami twórczymi, które mogą wzbogacić nasze wysiłki osobiście i zawodowo, a jako lider projektu w biurze nowojorskim CannonDesign, współpracowałem z moimi kolegami, aby włączyć je do naszej pracy.
.
Widzimy wiele sposobów, w jakie mogą wnieść wartość dodaną do naszej pracy, naszej firmy i naszych klientów.
i mogliby zrobić to samo dla ciebie.
+ 11 Historycznie konkursy architektoniczne doprowadziły do budowy jednych z najbardziej znaczących kulturowo budynków naszych czasów.
Od Akropolu w Atenach do Kapitolu w Stanach Zjednoczonych, a ostatnio od gmachu Opery w Sydney w Sydney, konkursy pozwoliły niekiedy nieznanym projektantom na dokończenie głównych dzieł architektury.
Nawet przegrane wpisy często miały trwały wpływ na kulturę projektowania.
Wejście Chicago Tribune Tower Waltera Gropiusa i Adolfa Meyera zapowiedziało zbliżający się wzrost modernizmu na początku XX wieku.
W CannonDesign traktujemy nawet konkursy jako narzędzia edukacyjne.
Niedawno znaleźliśmy się na niezaznaczonym wpisie Morphosis dla biblioteki w Berlinie, analizując ją i badając w odniesieniu do akademickiego projektu, nad którym zaczynamy pracować.
Konkursy prezentują wspaniałą ciągłość i przemiłe pomysły i eksperymentalne strategie projektowe.
Niezależnie od wad, oto cztery główne powody, dla których firmy projektowe powinny regularnie angażować się w konkursy projektowe: 1.
Wzmacniają silną kulturę Budynki ubezpieczeniowe Hastings Tapley w Cambridge w stanie Massachusetts były wynikiem konkursu w biurze (oceniane podczas happy hour), podczas gdy ja byłem w Koetter Kim and Associates.
Oprócz niedawno zaprojektowanego budynku stałoby się to moim pierwszym dziełem.
Zdjęcie dzięki uprzejmości CannonDesign Równowaga architektury balansującej, zarówno jako twórcza pogoń, jak i branża usługowa, wpływa na firmy na wiele sposobów.
Z jednej strony, praca w ramach budżetów klientów, agresywne ramy czasowe i ograniczenia na stronie jest ekscytującym wyzwaniem samym w sobie.
Jednak w tym samym czasie wyzwania te mogą niestety ograniczyć zdolność zespołu do przekraczania granic dzięki projektowaniu.
Budynki ubezpieczeniowe Hastings Tapley w Cambridge w stanie Massachusetts były wynikiem zawodów w biurze (ocenianych podczas happy hour), podczas gdy byłem w Koetter Kim and Associates.
Oprócz niedawno zaprojektowanego budynku stałoby się to moim pierwszym dziełem.
Zdjęcie dzięki uprzejmości CannonDesign Konkursy często mają o wiele mniej wyzwań.
Świata rzeczywistego.
we wczesnych etapach i pozwolić zespołom projektowym w pełni rozwinąć ich kreatywne mięśnie.
Potrafią śnić, eksperymentować i wypróbowywać nowe rzeczy w skali, która nie zawsze jest dostępna podczas codziennych prac projektowych.
To nie jest po prostu dobre dla kreatywności, jest dobre dla kultury firmy.
Na niektóre z najbardziej owocnych dni w naszych biurach wpłynęły prace związane z konkursami projektowymi.
Bezgraniczna kreatywność, którą odnajdujemy w konkursach na projekty, ma talent do wpływania na naszą energię, komunikację i kreatywną pracę nad innymi projektami.2.
Informują innego klienta Praca Nasz projekt na Memoriał o I Wojnie Światowej.
Ten obraz reprezentuje konkurs na projekt pierwszej wojny światowej, o którym wspominam w artykule.
Było to otwarte zawody i współpracowaliśmy z Sage i Coombe Architects.
Nawiązaliśmy współpracę z architektami Sage i Coombe.
Zdjęcie dzięki uprzejmości CannonDesign Renderowanie i schematy, które rozwijamy podczas zawodów, nie zawsze mogą prowadzić do pracy nad projektem, ale mogą wpływać na inne wysiłki, w które zaangażowane są zespoły projektowe.
Na przykład nasz zespół niedawno wziął udział w konkursie na projekt I wojny światowej, którego ostatecznie nie wygrywaliśmy.
Jednak podczas zawodów
[patrz też: zabudowa pokoju młodzieżowego, sposoby murowania, farby do elewacji ]

Powiązane tematy z artykułem: farby do elewacji sposoby murowania zabudowa pokoju młodzieżowego