Skip to content

Architektura i nowoczesne budownictwo – Delighty i Essex Municipal Parking Garage / Michielli + Wyetzner Architekci

2 miesiące ago

583 words

Dzięki uprzejmości Michielli + Wyetzner Architekci Istniejący pięciopiętrowy betonowy miejski garaż Delancey i Essex robi lifting twarzy.
Garaż w centrum Manhattanu, prawie 40 lat, jest projektem Departamentu Transportu w Nowym Jorku, który otrzyma renowację w wysokości 4 milionów USD z imponującą fasadą kablową.
Michielli + Wyetzner Architekci zaprojektowali dwuwarstwową 1/14.
średnica kabla splot jak wzór, aby stworzyć trójwymiarową otwartą fasadę na drugie do piątego piętra garażu.
Laureat nagrody NYC Design Commission Awards w 2011 r., Garaż jest częścią programu Design & Construction Excellence Mayor Bloomberg, który od 2004 r.
Jest kierowany przez Departament Projektowania i Budowy Nowego Jorku.
Frontowa warstwa składa się i wychodzi z mieszkania -planowane jeden za sobą, tworząc wielkoformatowe wzory mory, które poruszają się po budynku, gdy widz wchodzi lub jedzie ulicą.
Fasada z kablem zastępuje grube, betonowe pokrycie, które zaczęło się pogarszać.
Dzięki architekturze Michielli + Wyetzner W przeciwieństwie do większości obudów budynków, garaże są często naturalnie wentylowane i otwarte na elementy, co pozwala na szeroki zakres możliwości elewacji.
mówi Frank Michielli, AIA, mocny dyrektor.
Połączyliśmy tę potrzebę otwartości z historią Lower East Side jako korzeni przemysłu odzieżowego i wspólnego materiału barierowego dla rozwoju wizualnie dynamicznego rozwiązania.
Oprócz tworzenia wzorów, dwie przekątne warstwy pionowych kabli nachylonych w nieco odmiennych kierunkach sugerują również wątki na krosnach.
Fałdy rozciągają się aż o dwie stopy przed budynkiem, aby wzbogacić bogactwo wzorów i trójwymiarową jakość, która odnosi się do historycznych struktur sąsiednich.
Kabel użyty do fasady będzie grubszy niż ten użyty przez DOT, lżejszy i o innym składzie, z kompozytowym rdzeniem z włókna szklanego i tkaną powłoką ze stali nierdzewnej.
Każdy kabel zostanie przymocowany do łączników końcowych ze stali nierdzewnej z integralnymi ściągaczami do regulacji.
Zewnętrzne fałdy będą utrzymywane w miejscu za pomocą pierścieni uszczelniających o-ring na końcach grzebieni ze stali ocynkowanej.
przymocowane do płyty podłogowej na każdym poziomie.
Poziome pręty grzebieniowe rozciągają się na zewnątrz, aby przymocować zewnętrzną warstwę kabli w odpowiedniej odległości od fasady.
Michielli i jego solidny partner Michael Wyetzner, AIA, przeprowadzili liczne badania, aby upewnić się, że wzór mory będzie stale dynamiczny, a zmieniające się wzory mogą wyglądać dwu- lub trójwymiarowo z niewielką zmianą pozycji widza.
Zmieniające się wzory sugerują aerodynamiczny przepływ poruszających się samochodów.
Środkowy blok, betonowe fronty budynków i ma wejścia na dwóch ulicach i oba mają fasady kablowe.
Jednak szersze, bardziej widoczne wejście do Essex Street otrzyma super-grafikę DOT o wysokości 17 stóp z użyciem gumowanej farby, aby stworzyć rękaw na kablach.
Pierwsze piętro, które jest obecnie zajmowane przez Policję Ruchu Drogowego w Nowym Jorku, zostanie pokryte czarnymi szklanymi płytami ceramicznymi, a budowa spandreli zostanie pomalowana na ciemnoszarą.
Ciągła krawędź dekoracyjnego oświetlenia biegnie pomiędzy drugim a poziomem dachu na południowym krańcu fasady.
Oświetlenie będzie pasować do ekranu kabla i zaakcentować geometrię fasady.
Dzięki uprzejmości Michielli + Wyetzner Architekci Inne naprawy i ulepszenia obejmują dodawanie miejsc na 22 rowery, nakładanie nowej powłoki ochronnej na betonowe podłogi i ponowne ich umieszczanie, wykonywanie napraw dachu i wymiany oraz modernizację windy.
Budowa ma się rozpocząć na początku 2012 r.
I zakończyć do końca roku.
[patrz też: płytki kolczaste, sposoby murowania, ogrodzenie koszt ]

Powiązane tematy z artykułem: ogrodzenie koszt płytki kolczaste sposoby murowania