Skip to content

Architektura 21szego wieku : The Pitch: praktyczne warsztaty na temat przyciągnięcia klienta w dwie minuty lub krócej

2 tygodnie ago

430 words

Często myślimy o architekturze jako zawodzie w próżni, sielankowym świecie, w którym projektowanie pozostawione jest wyobraźni architekta, a możliwości sukcesu są nieograniczone.
dopóki znajdzie się klienta.
Ponieważ tak wielkie, jak praca architekta jest lub może być, bez klienta, aby zrealizować te umiejętności, praca architekta często nie jest doceniana i niedoceniana.
W zawodzie zbudowanym na wizualnym i dotykowym, zdolność do słownego tłumaczenia idei i umiejętności służy zarówno jako facylitator, jak i denier.
Wszyscy uczniowie szkół z architektury przeszli przez proces krytyki, ale prezentowanie się komuś w środowisku akademickim jest szalenie inne niż prezentowanie potencjalnemu klientowi.
AIA New York organizuje warsztaty na temat doskonalenia architektonicznego boiska w dwie minuty lub krócej.
Moc dwuminutowego skoku windy polega na tym, że redukujesz swoją misję i wartości do podstawowych elementów, zdobywając zainteresowanie klienta, aby chcieli dowiedzieć się więcej o Tobie i, miejmy nadzieję, zatrudnić Cię.
Każdego dnia dyrektorzy firm architektonicznych, dyrektorzy marketingu i menedżerowie rozwoju biznesu zajmują się sprzedażą swoich firm.
umiejętności dla potencjalnych klientów i przeglądów.
Ci, którzy potrafią wyartykułować mocne strony swojej firmy, wyróżniają się spośród konkurencji, przyciągają nowych klientów i zapewniają powtarzalność działalności.
Jeśli jesteś w stanie wyrazić wartość swojej firmy w dwuminutowej propozycji wartości lub.
Skoku windy ,.
zamienisz marginalne kontakty w potencjalnych klientów, jednocześnie skutecznie promując swoje zdolności projektowe twojej firmy.
To wydarzenie będzie praktycznym warsztatem zaprojektowanym, aby pomóc uczestnikom w opracowaniu skutecznego boiska do windy.
Uczestnicy będą pracować w zespołach złożonych z pięciu osób i będą opracowywać boiska w oparciu o studium przypadku.
Panel doświadczonego klienta i starszych specjalistów ds.
Marketingu będzie oceniać boiska.
Nagrody zostaną przyznane za najlepsze wyniki, zgodnie z głosowaniem przez członków publiczności.
Moc dwuminutowego skoku windy polega na destylacji misji i wartości do niezbędnego minimum, przechwytywaniu interesów klienta na tyle, że będą chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie.
Kiedy: poniedziałek, 11 lipca, godz.
18.00.
20.00 Gdzie: Centre for Architecture, 536 LaGuardia Pl., New York, NY 10012 Koszt: Bezpłatnie dla członków; 10 USD dla osób niebędących członkami sędziów: John D.
Puglisi, asystent wiceprezesa ds.
Operacji w zakresie infrastruktury, Fordham University Frances Gretes, dyrektor ds.
Rozwoju działalności, Robert AM Stern Architekci i prezes, Gretes Research Services Tami Hausman, prezes, Hausman LLC Richard Staub, Prezes, Richard Staub Marketing Services LINK na stronie głównej warsztatów
[więcej w: meble pokojowe, meble kuchenne na wymiar, meble kuchenne wrocław ]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane tematy z artykułem: meble kuchenne na wymiar meble kuchenne wrocław meble pokojowe